Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής

{Flixelpix} David (2011). Educate. Μεταφορτώθηκε στις 01/10/2013 με άδεια Creative Commons ‘Αναφορά-Μη εμπορική χρήση’ από Flickr: http://goo.gl/q61lBj

Η Βιβλιοθήκη του Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής διαθέτει μία συλλογή με περίπου 21.000 τόμους, από τους οποίους οι 18.000 περίπου είναι βιβλία (στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και γαλλική γλώσσα), ενώ τα υπόλοιπα είναι τίτλοι περιοδικών (ελληνικών και ξένων), εγκυκλοπαίδειες, λεξικά, διατριβές, διπλωματικές εργασίες, εκπαιδευτική νομοθεσία, λήμματα ημερήσιου τύπου (1976–1991) και πληροφοριακό υλικό.

Το υλικό της συλλογής κατατάσσεται στις παρακάτω θεματικές ενότητες: Ιστορία της Αγωγής, Ιστορία της Εκπαίδευσης, Γενική και Ειδική Παιδαγωγική, Γενική και Ειδική Διδακτική, Κοινωνιολογία της Τάξης και του Σχολείου, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Παιδαγωγική Ψυχολογία, Τεχνολογία της εκπαίδευσης και Ειδική Αγωγή.

Ενδεικτικά αναφέρονται κλειστές συλλογές βιβλίων από τις παρακάτω ερευνητικές μονάδες του τομέα Παιδαγωγικής:

  1. Κέντρο Έρευνας Σχολικών Βιβλίων και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕΣΒΙΔΕ)
  2. Ιστορικό Αρχείο Νεοελληνικής Εκπαίδευσης (ΙΑΝΕ)
  3. Κέντρο Έρευνας και Υποστήριξης Σχολείων σε θέματα Διοίκησης και Επιμόρφωσης (ΚΕΡΥΣΔΕ)

Προτεινόμενα συγγράμματα:

  1. The International encyclopedia of education (1994), 11 volumes
  2. Routledge international companion to education (2000)
  3. Handbook of research on multicultural education (2004)
  4. Handbook of research on teacher education (1996)
  5. International handbook of educational change (1998), 2 volumes

Προτεινόμενες πηγές: 

Περισσότερες πηγές για: 

Εξοπλισμός: 

Η/Υ για αναζήτηση
Φωτοτυπικό μηχάνημα

Υπηρεσίες: 

Πολιτικές: 

Ωράριο: 

Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη 8:00-18:00
Τρίτη και Παρασκευή 8:00-15:00

Εορτές/Καλοκαίρι: Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη

Τηλέφωνο: 

2310 997329, 997348

Fax: 

2310 997463

Email: 

Διεύθυνση: 

Παλαιό Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, 2ος όροφος (207)

Προσωπικο Βιβλιοθήκης: 

Χρήσιμα έντυπα: