Πρόβλημα πρόσβασης σε Scopus και ScienceDirect ​

Με νέα του ανακοίνωση ()4.10.2016) το Γραφείου του HEAL-Link ενημερώνει την πανεπιστημιακή κοινότητα ότι ο εκδτοικός οίκος Elsevier καταβάλει κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση της πρόσβασης σε Scopus και ScienceDirect.

Ανακοίνωση του Γραφείου του HEAL-Link
"Λόγω της καθυστέρησης της υπογραφής των συμβάσεων με τους εκδότες για τα έτη 2016-2018, ο Elsevier, όπως και άλλοι εκδότες, μας δίνουν δοκιμαστική πρόσβαση, η οποία αυτόματα κόβεται κάθε δύο ή τρεις μήνες.Επικοινωνήσαμε ήδη με τον Elsevier για να επεκτείνει την πρόσβαση μέχρι την υπογραφή της σύμβασης. Για σήμερα δεν έχουμε πρόσβαση στη βάση scopus και στο περιεχόμενο του 2016 από το sciencedirect. Το ίδιο πρόβλημα είχε προκύψει και τον Αύγουστο και κατόπιν επικοινωνίας μας με τον εκδότη, αποκαταστάθηκε, ανοίγοντας ένα trial (δοκιμαστική πρόσβαση). Ευελπιστούμε να επανέλθει η πρόσβαση το συντομότερο δυνατόν με την ανανέωση της δοκιμαστικής πρόσβασης".