Διαχείριση βιβλιογραφικών αναφορών (Mendeley)

Τα προγράμματα διαχείρισης βιβλιογραφικών αναφορών παρέχουν τη δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης βιβλιογραφίας μέσω της δημιουργίας προσωπικού λογαριασμού.

Λογότυπο Mendeley

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού
  • Πρόσβαση μέσω διαδικτύου (web), εφαρμογή στον Η/Υ (desktop), έξυπνες κινητές συσκευές (iOS, Android) Συγχρονισμός μεταξύ των διαφορετικών εκδοχών (desktop - web - mobile)
  • Οργάνωση βιβλιογραφίας σε φακέλους
  • Μορφοποίηση των βιβλιογραφικών αναφορών σε μία πληθώρα στυλ π.χ. Harvard, APA, Chicago manual of style, Turabian, κ.ά.
  • Σχολιασμός και σημειώσεις επί του πλήρους κειμένου (.pdf, .docx, κ.ά.)
  • Εισαγωγή της βιβλιογραφίας στο Word (Windows, Mac) και στο Libre Office (σε όλα τα λειτουργικά συστήματα)

Δείτε τις δυνατότητες για την παρακολούθηση ενός σεμιναρίου που προσφέρει η υπηρεσία Εκπαίδευσης χρηστών. Εναλλακτικά, μεταβείτε στις Online αιτήσεις προκειμένου να υποβάλετε μια αίτηση ανάλογα με την ιδιότητά σας (Διδακτικό προσωπικό: Αίτηση για οργάνωση σεμιναρίου στο μάθημά σας  ή Φοιτητές: Αίτηση για οργάνωση σεμιναρίου σε ομάδα φοιτητών). 

Συμπληρωματικά μπορείτε να συμβουλευτείτε τις ειδικά διαμορφωμένες σελίδες του Mendeley (στα αγγλικά):

Επικοινωνία: 

Υπηρεσία εκπαίδευσης χρηστών

Λογότυπο υπηρεσίας 'Εκπαίδευση χρηστών'

Τηλέφωνο: 

2310 994216

Email: 

Διεύθυνση: 

Κεντρική Βιβλιοθήκη, νέο κτίριο

Σχετικά έντυπα: 

Σχετικοί οδηγοί: