Λόγω των εκτάκτων συνθηκών που επικρατούν στη Θεσσαλονίκη η λειτουργία των βιβλιοθηκών τροποποιείται ως εξής:
- Ωράριο των βιβλιοθηκών του ΑΠΘ (Σε περίπτωση που η βιβλιοθήκη είναι κλειστή λόγω επιβεβαιωμένου κρούσματος ή λόγω ασθένειας τα αιτήματα θα εξυπηρετηθούν μετά το πέρας της υποχρεωτικής καραντίνας)
- Δανεισμός υλικού μέσω ηλεκτρονικής φόρμας. Η κάθε Βιβλιοθήκη εξυπηρετεί μέχρι 20 αιτήματα την ημέρα.
- Για την παραλαβή του υλικού θα ενημερωθείτε από την αντίστοιχη βιβλιοθήκη με σχετικό email. Η παραλαβή γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μετά την αποστολή σχετικού email και ΜΟΝΟ με προγραμματισμένο ραντεβού.
- Για την επιστροφή υλικού επικοινωνήστε μέσω email με την αντίστοιχη Βιβλιοθήκη. Η επιστροφή υλικού γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μετά την αποστολή σχετικού email και ΜΟΝΟ με προγραμματισμένο ραντεβού
- Επιστροφή διδακτικών συγγραμμάτων (Εύδοξος) – Πληροφορίες
Για τη μετάβαση στην βιβλιοθήκη χρησιμοποιείτε τον κωδικό 3 μετάβαση σε δημόσια υπηρεσία. Το email που θα λάβετε από την βιβλιοθήκη στο οποίο θα αναγράφεται και το ραντεβού αποτελεί και το αποδεικτικό της μετακίνησής σας.
Έκδοση καρτών
- Μέλη του ΑΠΘ
- Εξωτερικοί χρήστες Η βιβλιοθήκη θα σας ενημερώσει σχετικά με την ενεργοποίηση της κάρτας σας και την πληρωμή με σχετικό email
Λειτουργία βιβλιοθηκών, αναγνωστηρίων
- Καμία βιβλιοθήκη δεν λειτουργεί ως αναγνωστήριο
- Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση
- Υποχρεωτική χρήση μάσκας και απολύμανση χεριών κατά την παράδοση και παραλαβή υλικού στην είσοδο της Βιβλιοθήκης
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Ηλεκτρονικές πηγές
- Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά. Online αιτήσεις
- Η πρόσβαση στις πηγές είναι δυνατή σε 24/7 βάση από Η/Υ εντός και εκτός της Πανεπιστημιούπολης
- Αναζήτηση ηλεκτρονικής αρθρογραφίας
- Λίστα συνδρομών και αξιόπιστων πηγές ανοικτής πρόσβασης ανά θεματικό πεδίο
- Ανοικτά ακαδημαϊκά συγγράμματα, Πηγές, Ψυχαγωγία, Οδηγίες αναζήτησης
Ημερομηνία ανακοίνωσης:
2020-11-03 08:30:00